torstai 19. syyskuuta 2013

Nyt oikeesti tarvittais meditaatiota

Elimistö käy ylikierroksilla. Aivot surraa kokoajan mitä pitäis tehdä ja kroppa raahautuu tekemään hulluna kaikkea tarpeellista vaikka ei oikeasti olisi paukkuja siihen. Pari päivää olen nyt laittanut keittiön kaappeja uuteen uskoon. Aivan käsittämätön määrä tavaroita, leluja (!), pikkutilpehööriä, rikkonaisia lautasia ja mukeja, kodinkoneita joita ei käytetä jne. Jääkaappikin on kuurattu ja puunattu (sieltä löytyi vaikka mitä, jota ette halua tietää). Onko tämä sitä pesänrakennusviettiä?? Jos on niin tällaisia (hypo)manian puuskia tulee kyllä säännöllisin väliajoin muutenkin. Normaalia vai epänormaalia?

Eilen kävin neuvolassa. Nyt oli painoa tullut aivan liikaa eli järkyttävä turvotus päällä. Pitäis varmaan rauhottua, juoda isännän valmistamaa turvotusteetä (vai oliskohan turvotuksenestoyrttijuomaa) ja tehdä jotain kivaa. Tai vaikka vaan makoilla ja pyytää isäntää näppäilemään mulle kauniita rakkauslauluja, jotka ovat minulle tietenkin sävellettyjä ja sanoitettuja. Eikös nainen kaipaa hemmottelua (ihan neuvolaoppaidenkin) mukaan juuri näillä raskausviikoilla.

Resepti turvotusjuomasta menee suurin piirtein näin:

kuivattua nokkosta
kuivattuja humalan käpyjä
vadelmanlehtiä (hiostettuja ja kuivatettuja)
haudutetaan ja makeutetaan hunajalla

Vaikutus:
Pitäis poistaa nesteitä kehosta, rentouttaa rauhoittajaa vahvistaa kohtua koitokseen. Mulle laulaminen, soittaminen ja maalailu toimii myös rentoutuksena joten päätän näihin tunnelmiin ja teen tänä iltana tällä kertaa jotain minulle tärkeää.

Soittonurkkaus on nyt +eri huoneessa kun tähän kohtaa tuli pienten huone. Mutta fiilis oli tässä se oleellinen.
Taulut on miehen maalaamia. Ja pinkki sähkökitara on minun :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva jos joku kommentoisi joskus jotain :)